Mažeikių Užlieknės pagrindinės mokyklos ekskursijos įspūdžiai

2012-06-27 at 07:59 Parašykite komentarą

Užlieknės pagrindinės mokyklos mokiniai, sužinoję apie akciją „Mano miestelis be pavojingų atliekų“, nusprendė įsijungti į ją ir aktyviai dalyvauti. Siekdami bendro tikslo – kurti švarią gimtojo kaimo aplinką, visi uoliai rinko nebenaudojamą buitinę techniką. Mokiniams talkino ir jų tėveliai. Aplankę visas kaimo sodybas, akcijos dalyviai surinko 2 tonas 300 kilogramų buitinės technikos.

Prasidedant vasaros atostogoms sužinojome, kad laimėjome kelionę į Pagramančio regioninį parką bei Taurų nuotykių parką.

Birželio 12 dieną išvykome į dovanotą ekskursiją. Pirmiausiai aplankėme Akmenos ir Jūros santaką. Prieš mūsų akis atsivėrė nuostabus gamtos vaizdas. Vėliau kopėme į 20 metrų aukščio Pagramančio piliakalnį. Vadovė papasakojo padavimą apie šio piliakalnio kilmę. Didelį įspūdį paliko Pagramančio atodanga – skardis kairiajame Akmenos krante.

Aplankę Pagramančio parką vykome į Tauragę. Svečiavomės kaimo sodyboje, kur buvome pavaišinti nemokamais pietumis.
Papietavę lankėmės Taurų nuotykių parke, kuriame yra net penkios trasos: nuo paprasčiausios – geltonos, iki sudėtingiausios – juodos. Čia prireikė didelių fizinių pastangų, susikaupimo ir laiko, tačiau pajutome didžiulį malonumą įveikdami trasas kiekvienas pagal savo jėgas.

Už šią ekskursiją esame dėkingi akcijos organizatoriams: Gamintojų ir importuotojų asociacijai, UAB „Atliekų tvarkymo centras“ ir VšĮ „Problemų sprendimo centras“.

Užlieknės pagrindinės mokyklos mokytoja Milda Pilybienė

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , , , , , , , .

Joniškio r. Gasčiūnų pagrindinės mokyklos ekskursija